Novell po Frankenbergu

Novell chce być postrzegany jako dostawca rozwiązań intranetowych.

Novell chce być postrzegany jako dostawca rozwiązań intranetowych.

NOWY JORK

Po zmianie kierownictwa, Novell ogłosił nową strategię marketingową, mającą na celu bardziej agresywne wejście na rynek sieci intranet i Internet. Znaczna część kampanii będzie przeprowadzana w Internecie. Novell zamierza szerzej promować swoją markę i stosunkowo nowe, czarno- czerwone logo. Po raz pierwszy nowe oblicze firmy zaprezentowane zostanie na odbywających się właśnie "sieciowych" targach Networld+Interop w Atlancie.

"Chcemy, aby nasi klienci wiedzieli, że rozszerzamy działalność jako producent oprogramowania sieciowego. Zdecydowaliśmy się skoncentrować na intranecie" - powiedział Steve Markman, wiceprezes Information Access i Management Group w Novellu, jeden z członków kierownictwa firmy.

Novell ewoluuje z NetWare w kierunku oprogramowania IntranetWare (najnowsza wersja systemu operacyjnego, wzbogacona o narzędzia do budowy i administracji wewnętrznymi sieciami korporacyjnymi). Widocznym kierunkiem w rozwoju firmy jest dostarczanie nowych wersji produktów, m.in. Novell Directory Services, działających na różnych platformach serwerowych, w tym Windows NT 4.0 i odmiany Unixa. Promocja firmy skupi się obecnie na trzech produktach - IntranetWare, GroupWise i ManageWise. Novell zamierza przekonać klientów, że współpracując razem, tworzą one jedno zintegrowane rozwiązanie dla sieci intranet.

Firmami, które zajmą się promowaniem nowego wizerunku Novella będą: Hornall Anderson, Design Works Inc., Lexicon i Young & Rubicam. Ta ostatnia opracowała już dla Novella ponad 30 reklam, w tym hasło "Everything Connected". W ciągu kolejnych trzech kwartałów wydatki na reklamę mają utrzymać się na poziomie 20 mln USD. Nowa kampania będzie oparta na wynikach ostatnich badań przeprowadzonych wśród przedstawicieli branży informatycznej w Stanach Zjednoczonych, Europie, Australii i Azji.

Podpis:

Joseph Marengi

nowy prezes Novella

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200