Niszowe plany operatorów komórkowych

Operatorzy komórkowi tworzą nowe marki skierowane do nisz. Mediatel planuje wprowadzenie operatora wirtualnego dla imigrantów, a Heyah po sukcesie oferty dla Ukraińców przebywających w Polsce, rozszerza ofertę na Białorusinów i Wietnamczyków.

W ramach wprowadzonej w lipcu 2007 r. oferty Razom Heyah obniżył koszt połączenia z Polski na Ukrainę z 1,7 zł do 68 groszy za minutę. Ponieważ oferta okazała się sukcesem i operator na niej zarobił, planuje poszerzenie oferty dla obcokrajowców. Jak informuje Gazeta Prawna, cena połączenia na Białoruś w czerwcu spadnie z 1,7 zł do 99 groszy, a do Wietnamu z 4,14 zł do 68 groszy. Dziś Heyah wprowadza też pakiety pozwalające bez ograniczeń dzwonić do wszystkich sieci po 45 gr/min.

Wprowadzenie na rynek oferty specjalnej dla obcokrajowców planuje też Mediatel. Z informacji GP wynika, że operator chce stworzyć niszowego operatora wirtualnego dla Wietnamczyków i Ukraińców, którego atutem ma być m.in. cena połączeń do ich krajów oraz obsługa w ich językach.

Z nową marką usług przedpłaconych startuje też Polkomtel. Nową jakością w ofercie Polkomtelu ma być to, że w zamian za odsłuchanie reklam operator doładuje konto kwotą do 10 zł miesięcznie. 3 zł kosztować będzie nieograniczona liczba SMS do wszystkich sieci. Będą też premie za zmianę operatora oraz za połączenia przychodzące.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200