Nieefektywny marketing

John Frederiksen , szef marketingu Windows XP Microsoft odchodzi z koncernu, gdyż nie udało mu się osiągnąć wyznaczonego pułapu sprzedaży programu.

Światowa premiera nowego hitu Microsoftu odbyła się niecałe dwa miesiące temu, a w dziale marketingu już “poleciały głowy” osób odpowiedzialnych za strategię sprzedaży Windows XP. Według oficjalnych informacji szef działu marketingu odszedł na urlop wychowawczy, jednak źródła nieoficjalne wspominają o odwołaniu kierownictwa marketingu z powodu zbyt niskich wyników sprzedaży programu. Jedna z firm analitycznych utrzymuje, że nowy system operacyjny Microsoftu sprzedaje się gorzej niż Windows’98.

Nowym szefem sprzedaży Windows XP został Roger Weed, zajmujący się w Microsofcie marketingiem w dziale oprogramowania łączność bezprzewodowej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200