NextiraOne Polska: 248 mln zł przychodów w 2007 r.

Oznacza to 27 proc. wzrost przychodów. Największą dynamikę sprzedaży NextiraOne Polska zanotowała w rozwiązaniach z zakresu komunikacji IP, transmisji danych i segmencie tzw. emerging products - rozwiązań bezprzewodowych, mobilnych i bazy danych.

Jak zapewniają przedstawiciele firmy, bardzo dobry wynik osiągnięto także w zakresie usług wdrożeniowych i managed services. "Branża teleinformatyczna nieustannie zmienia się i rozwija, a NextiraOne nie tylko podąża za tymi zmianami - niektóre z nich nawet wyprzedza. Z naszą wiedzą z zakresu rozwiązań transmisji głosu, danych, IP telefonii, systemów contact center, czy mobilności potrafimy skutecznie dostosowywać ofertę do potrzeb polskich firm" - przekonuje Marek Kobielski, prezes zarządu i dyrektor generalny NextiraOne Polska. "Plany budżetowe na bieżący rok są bardzo ambitne. Planujemy szczególnie dynamiczny rozwój usług w segmencie usług wdrożeniowych" - dodaje.

W ofercie firmy znajdują się rozwiązania głosowe i IP telefonii Alcatel-Lucent, systemy z zakresu IP telefonii i transmisji danych Cisco oraz aplikacje dla Contact Center Genesys. Firma stawia obecnie na popularyzację rozwiązań z zakresu Unified Communications współpracując z polskim oddziałem Microsoftu. Do największych projektów NextiraOne Polska w 2007 r. należą te zrealizowane m.in. dla ING Banku Śląskiego, OGP Gaz-System, Commercial Union, Komendy Głównej Policji, czy Polskich Sieci Elektroenergetyczne.

Zobacz również:

Na poziomie europejskim przychody NextiraOne wyniosły 1,1 mld euro.

Źródło - NextiraOne Polska