Netia wdrożyła system CRM

Netia Telekom zakończyła wdrożenie systemu typu CRM - CORE i dokonała jego integracji z centralnym systemem billingowym.

Netia Telekom zakończyła wdrożenie systemu typu CRM - CORE i dokonała jego integracji z centralnym systemem billingowym.

Integratorem systemu CORE była firma Accenture. Na rozwiązanie to składają się: aplikacja CRM - Clarify, system billingowy - Geneva oraz rozwiązanie BEA Tuxedo. Dzięki nowemu rozwiązaniu pracownicy działów sprzedaży i obsługi klienta mają dostęp do informacji o kliencie, jego historii kontaktów z firmą, rachunków i płatności.

Projekt kosztował ok. 45 mln zł. Jego realizacja - prowadzona przez Accenture - trwała 15 miesięcy. Według założeń przedstawicieli Netii inwestycja przyniesie zwrot w ciągu 2, 3 lat.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200