Netcool z VoIP
- Józef Muszyński,
- 18.09.2003, godz. 11:07
Firma Micromuse rozszerzyła rodzinę produktów Netcool o rozwiązanie VoIP służące do zarządzania siecią w dużych przedsiębiorstwach i u dostawców usług sieciowych. Netcool for VoIP umożliwia konsolidację i zarządzanie szeroką gamą urządzeń, baz danych i aplikacji.
Rozwiązanie Netcool for VoIP gromadzi i analizuje informacje z całej infrastruktury IP, umożliwiając szybką identyfikację przyczyny pojawiających się problemów, związanych z jakością głosu, i podjęcie działań zaradczych.
Netcool for VoIP umożliwia zobrazowanie stanu sieci na jednej centralnej konsoli - specjalizowanej do monitorowania aplikacji biznesowych oraz wyświetlającej bieżące parametry, takie jak bieżące rozmowy czy aktywne bramki. Rozwiązanie zapewnia m.in.:
- zarządzanie takimi czynnikami, jak zerwanie połączeń, zakłócenia połączeń, niska jakość usługi, niedostępność usługi, itp.
Zobacz również:
- YouTube będzie wymagać od twórców oznaczania filmów generowanych przez AI
- VoLTE w praktyce - czy warto korzystać z tej technologii?
-możliwość centralnego zarządzania transmisją głosu i danych oraz usługami wykorzystującymi te technologie
-pomiar zgodności poziomu usług z SLA oraz monitorowanie stanu usługi w czasie rzeczywistym, z możliwością udostępnienia klientom dostępu do tych parametrów.
Dodatkowo, Netcool for VoIP umożliwia generowanie raportów historycznych, pomocnych w przeprowadzaniu analizy jakości rozmów oraz działania usług. Analizy te mogą być także wykorzystane do oszacowania szerokości pasma sieci w związku z planowanym rozwojem sieci.
Pakiet Netcool for VoIP zawiera następujące produkty z rodziny Netcool: Netcool/OMNIbus, Netcool/Impact, Netcool/Reporter, Netcool/WebTop z bezpiecznym interfejsem i konfigurowalną konsolą, Netcool/ISMs i Netcool SSMs/ASMs
Oprogramowanie działa na platformach Sun Microsystems Solaris, HP-UX, IBM AIX, Windows XP oraz Linux. ( www.micromuse.com ).