NetSupport: help desk z obsługą urządzeń mobilnych

Firma NetSupport udostępniła nową wersję (2.8) systemu obsługi zgłoszeń NetSupport DNA Helpdesk, opartego na technologii webowej.

NetSupport DNA Helpdesk 2.8, dostępny zarówno jako samodzielny produkt, jak i w ramach pakietu do zarządzania infrastrukturą informatyczną NetSupport DNA, zapewnia obsługę urządzeń mobilnych, co ma zwiększać możliwości efektywnego śledzenia i zarządzania zgłoszeniami sytuacji awaryjnych oraz organizowania pracy inżynierów pracujących w terenie - mogą oni otrzymywać zgłoszenia i zarządzać nimi w czasie podróży co pozwala na zminimalizowanie czasu usuwania awarii.

Firma NetSupport specjalizuje się w pakietach oprogramowania przeznaczonych do zarządzania i obsługi sieci komputerowych. Podstawowe produkty firmy, to pakiet do zdalnego dostępu i zarządzania komputerami NetSupport Manager, NetSupport DNA do zarządzania infrastrukturą informatyczną, NetSupport School, rozwiązanie wspomagające szkolenia oraz NetSupport Protect, produkt do ochrony i zabezpieczenia stacji roboczych.

Dystrybutorem rozwiązań NetSupport w Polsce jest firma Alwo.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200