Narzędzie zdalnej asysty wspierające technologię rzeczywistości połączonej

Firma IFS poinformowała o wprowadzeniu do oferty rozwiązania noszącego nazwę IFS Remote Assistance, które wykorzystuje technologię rzeczywistości połączonej (z ang. Merged reality; MR). Umożliwia ono technikom serwisowym, inżynierom i klientom pracę w kontekście konkretnej sytuacji.

Dzięki rozwiązaniu IFS Remote Assistance przedsiębiorstwa są w stanie przebudować procesy obsługi serwisowej w terenie z uwzględnieniem odpowiednich kompetencji i zasobów, pozwalające łączyć w czasie rzeczywistym dwa strumienie treści wideo oraz stworzyć interaktywne środowisko działające na przenośnych urządzeniach mobilnych.

Narzędzie zapewnia bezpośrednią zdalną komunikację ekspertów ds. poszczególnych produktów z technikami serwisowymi w terenie, a dzięki zastosowaniu zaawansowanych technik nakładania obrazu, pracownicy uzyskują dostęp do wiedzy specjalistycznej.

Zobacz również:

  • IDC CIO Summit – potencjał drzemiący w algorytmach
  • Aplikacja ChatGPT wkroczyła oficjalnie do sklepu Google Play

Aplikacja wspiera takie funkcje, jak telestracja (czyli przekazywanie obrazu na komputer określonego użytkownika), udostępnianie dokumentów, połączenia trójstronne, tworzenie zrzutów ekranów, nagrywanie oraz znakowanie zgłoszeń.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200