Naprawa przez telefon

Compaq miał opinię firmy, która dostarcza dobry sprzęt, ale nie świadczy usług serwisowych.

Compaq miał opinię firmy, która dostarcza dobry sprzęt, ale nie świadczy usług serwisowych.

Mówiono, że tajnym hasłem przedsiębiorstwa jest zasada "Don't call us" (Nie dzwoń do nas). Obecnie Compaq ogłosił nowe, jawne hasło: "We'll call you" (Zadzwonimy do Ciebie). To nie tylko żart wykorzystujący popularne powiedzenie, którym zbywa się w Ameryce natrętów. Nowe hasło wiąże się z nową usługą. Użytkownicy sprzętu Compaqa wyposażonego w modem będą mogli zamówić przegląd i usunięcie awarii swego komputera przez telefon. W przypadku wadliwego działania zgłaszają problem technikom Compaqa, i ci oddzwaniają, łącząc się z komputerem klienta i badając jego funkcje w trybie on-line, za pomocą programu RemotePAQ. Diagnoza wymaga jednak, by RemotePAQ był zainstalowany w komputerze klienta. Nowa usługa oferowana jest więc na razie klientom kupującym nowy sprzęt tej firmy lub posiadającym sprzęt, w którym RemotePAQ daje się zainstalować.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200