Najnowsze wydanie Computerworld

Już jest – październikowy numer Computerworld. W tym miesiącu piszemy m.in. o tym, w jaki sposób zmienić dane w prawdziwą wartość biznesową i jakich narzędzi do tego użyć, skąd wziął się wielki boom start-upowy i czym w praktyce są otwarte dane.

Najnowsze wydanie Computerworld

Strategia biznesowa oparta na danych nie jest nową ideą, a firmy odnoszące najbardziej spektakularne sukcesy, potrafią korzystać z zaawansowanych narzędzi analitycznych. Co zrobić, aby stać się firmą data-driven?

Zarządzanie w pandemii zmieniło się – zarządzanie zespołami w warunkach rozproszonych, wydajność, decyzja o pracy zdalnej czy hybrydowej – to kolejne wyzwania dla menedżerów. Eksperci mówią nam, jak sobie z tymi wyzwaniami poradzić i jak będzie wyglądała biurowa przyszłość.

Zobacz również:

  • Netgear wkracza z Wi-Fi 7 dla klientów biznesowych

Od wielu lat obserwujemy boom na startupy – ostatnio pojawił się pierwszy polski jednorożec, czyli start-up wyceniany globalnie na miliard dolarów. Badamy, na czym polega fenomen start-upowy i jak małe prężne firmy wpisują się w krajobraz wielkiego biznesu.

Jak zwykle sporo uwagi poświęcamy technologii – analizujemy standard WPA3, jego nowe funkcje i możliwość implementacji. Zapewnienie bezpieczeństwa Wi-Fi w firmie staje się coraz ważniejsze.

Warto także zgłębić temat otwartych danych, które stają się podstawą w nowoczesnej gospodarce cyfrowej. Na ich bazie powstaje coraz więcej nowoczesnych produktów i usług. Niedługo w naszym kraju zaczną obowiązywać regulacje prawne, które wymuszą również na podmiotach prywatnych dzielenie się zanonimizowanymi danymi. Jak się do tego przygotować?

Zapraszamy do lektury!

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200