Na wezwanie

System CallManager umożliwia automatyzację pracy działów obsługi klienta.

System CallManager umożliwia automatyzację pracy działów obsługi klienta.

CallManager, napisany w języku Java, oferuje oddział niemieckiej firmy ConSol* Consulting & Solutions Software. System umożliwia zarządzanie ośrodkami wsparcia technicznego, działami obsługi serwisowej czy call center.

Warstwy i moduły

CallManager zaprojektowano w architekturze trójwarstwowej. Warstwę środkową stanowi serwer aplikacyjny, współdziałający z aplikacjami klienckimi oraz z dowolnym serwerem relacyjnej bazy danych, oferującym dostęp poprzez JDBC lub ODBC.

CallManager ma budowę modularną. Standardowo wraz z aplikacją jest dostarczane oprogramowanie Administration Tool, umożliwiające łatwe konfigurowanie systemu za pomocą graficznego interfejsu. System umożliwia również administrowanie zdalne poprzez przeglądarkę internetową.

CallManager można rozszerzyć o moduł CTI, który integruje aplikację z lokalną centralą telefoniczną. Pozwala to na wyszukiwanie na podstawie numeru przychodzącego powiązanych z nim informacji, dzięki czemu np. operator w call center jeszcze przed przyjęciem zgłoszenia otrzymuje wszelkie dostępne informacje o kliencie.

Płynna praca

CallManager może być rozszerzony o moduł Workflow Engine, który pozwala automatyzować powtarzające się procesy zachodzące w organizacji lub kontrolować określone kryteria jakości tzw. Service Level Agreements.

Oprogramowanie CallManager jest dostępne w 3 wersjach. CallManager Workgroup Server z licencją na 1 serwer i 5 stanowisk wraz z interfejsem administratora kosztuje 10 900 DEM, Enterprise Server z licencją na 10 stanowisk i modułem Workflow Engine - 24 900 DEM. Cena wersji Enterprise Server Extended Edition, uzupełnio- nej o Workflow Editor, wynosi 29 900 DM. Moduł CTI, który może być dołączony do wersji Enterprise, kosztuje 14 900 DEM.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200