Monitoring zleceń serwisowych w Veracomp
-
- Juliusz Kornaszewski,
- 30.07.2001, godz. 15:53
Veracomp wzbogacił system sprzedaży przez Internet typu B2B o nowe funkcje monitoringu procesu serwisowego.
Veracomp wzbogacił system sprzedaży przez Internet typu B2B o nowe funkcje monitoringu procesu serwisowego. Na stronachhttp://www.vzam.com.pl dostępny jest interaktywny moduł "Serwis/ Zlecenia serwisowe", który umożliwia partnerom handlowym firmy śledzenie online statusu przesyłek serwisowych oraz kontakt z inżynierami wsparcia technicznego Veracomp.
Moduł serwisu technicznego zawiera informacje na temat wszystkich zleceń serwisowych: aktualnych oraz zrealizowanych. Partnerzy firmy mogą sprawdzić datę zgłoszenia, rodzaj reklamacji (gwarancyjna/ pogwarancyjna), status przesyłki (przyjęte/ w naprawie/ do korekty/ wymiana/ naprawione) oraz datę realizacji. W przypadku wymiany – wyświetlone zostaną również informacje dotyczące nowego produktu (np. jego numer seryjny, czas gwarancji).
Nowy moduł został opracowany dla Veracomp przez programistów IFS Applications.
Więcej informacji:
http://www.veracomp.pl