Mondial Assistance z platformą Interactive Intelligence

Firma jest liderem usług assistance i ubezpieczeń turystycznych. Spółka postanowiła zainwestować w rozwiązanie Customer Interaction Center (CIC) firmy Interactive Intelligence.

Firma jest liderem usług assistance i ubezpieczeń turystycznych. Spółka postanowiła zainwestować w rozwiązanie Customer Interaction Center (CIC) firmy .

Mondial Assistance z platformą Interactive Intelligence

Nowe rozwiązanie wprowadza wyższy poziom bezpieczeństwa systemu. Zdublowane zostały wszystkie funkcje CIC. Nowy system pozwala także na łatwą integrację z innymi aplikacjami - mówi Piotr Krawczyk, dyrektor działu IT Mondial Assistance.

Przed wdrożeniem systemu CIC Mondial Assistance korzystało z systemu Panasonic TDE500. Nowe rozwiązanie umożliwia sprawniejszą obsługę kontaktu z klientem, nowe kanały kontaktu e-mail, faks, SMS - obsługiwane na takich zasadach, jak połączenia głosowe. "Nowe rozwiązanie wprowadza także wyższy poziom bezpieczeństwa systemu. Zdublowane zostały wszystkie funkcje CIC. Nowy system pozwala także na łatwą integrację z innymi aplikacjami" - mówi Piotr Krawczyk dyrektor działu IT Mondial Assistance. Dodatkowo zapasowa lokalizacja Centrum Operacyjnego Mondial Assistance jest przygotowana do rozpoczęcia pracy w każdym momencie. W platformie komunikacyjnej CIC zastosowano m.in. system umożliwiający przekazywanie poleceń głosowych w systemie IVR zamiast kombinacji cyfr na klawiaturze telefonicznej. System pozwala na odbieranie połączeń przez koordynatorów pracujących w domu, np. podczas dużego natężenia połączeń.

W skład systemu CIC wchodzą IP PBX, IVR, FAX Server, multimedialne contact center, system rejestracji rozmów, chat, mail, faks, unified communication dla pracowników biurowych oraz CTI dla wszystkich aplikacji. Środowisko wdrożenia to 294 stacje końcowe i serwery, system operacyjny Microsoft Windows Server 2003 oraz serwer pocztowy Microsoft Exchange. Partnerami Interactive Intelligence przy projekcie były spółki Damovo i Telexonix.


TOP 200