Mobilna reklama staje się faktem
- Andrzej Gontarz,
- 17.09.2008, godz. 14:57
Ericsson i holenderski operator telefonii komórkowej KPN zawarli umowę na świadczenie usług mobilnej reklamy - mobile advertising.
Ericsson dostarczy KPN kompleksowe rozwiązanie do zarządzania i dostarczania spersonalizowanych reklam, które mogą być wyświetlane na ekranach telefonów komórkowych lub innych urządzeń mobilnych.
KPN będzie dostarczał reklamy do indywidualnych użytkowników sieci poprzez strony w mobilnym Internecie oraz różne serwisy z wiadomościami. Reklamy mogą być personalizowane w oparciu o preferencje każdego z użytkowników. Dzięki temu agencje reklamowe mogą przygotowywać ściśle adresowane kampanie reklamowe i dokładnie śledzić ich skuteczność.
KPN wprowadzał już pilotażowe usługi mobile advertising z głównymi reklamodawcami i obecnie testuje je dalej. Firma jest zaangażowana w wykorzystywanie wiadomości opt-in, czyli wiadomości z reklamami rozsyłanymi masowo do użytkowników, którzy wyrazili na to zgodę, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi.