Mineral Midrange i ASBIS na GPW
- (pw),
- 23.10.2007
ASBIS Enterprises, będąca dystrybutorem produktów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Celem emisji przez ASBIS są "inwestycje w rozwój własnych marek - Prestigio i Canyon; umożliwienie Grupie korzystania z rabatów z krótszym terminem płatności oraz poszerzenie oferty markowych produktów". Strategia ASBIS zakłada zwiększenie sprzedaży w regionie EMEA. Firma chce również zwiększyć rolę elektronicznych kanałów sprzedaży.
ASBIS Enterprises, będąca dystrybutorem produktów IT w Europie Środkowo-Wschodniej, zamierza zadebiutować na warszawskiej giełdzie. Celem emisji przez ASBIS są "inwestycje w rozwój własnych marek - Prestigio i Canyon; umożliwienie Grupie korzystania z rabatów z krótszym terminem płatności oraz poszerzenie oferty markowych produktów". Strategia ASBIS zakłada zwiększenie sprzedaży w regionie EMEA. Firma chce również zwiększyć rolę elektronicznych kanałów sprzedaży.
zamierza pozyskać z emisji akcji ASBIS, które przeznaczy m.in. na rozwój własnych marek Prestigio i Canyon.