Microsoft szykuje MS Store?

Koncern Microsoft rozważa otwarcie sieci własnych sklepów ze sprzętem i oprogramowaniem, wzorowanych na Apple Stores - donosi serwis Fudzilla.com, powołując się na anonimowych pracowników gigant z Redmond.

Jak twierdzą informatorzy Fudzilla.com, głównym celem koncernu jest intensywniejsze niż do tej pory promowanie własnej marki. Niestety, na razie nie wiadomo, kiedy takie sklepy miałyby zostać otwarte i czy pojawią się one tylko w USA, czy może również w innych krajach. Z nieoficjalnych informacji wynika jednak, że jest to projekt o wysokim priorytecie i w koncernie trwają intensywne prace nad jego realizacją.

W sklepach Microsoftu dostępne będą najprawdopodobniej przede wszystkim produkty przeznaczone dla użytkowników domowych - czyli np. systemy z rodziny Windows, a także oferowany przez Microsoft sprzęt: konsola Xbox360 (oraz przeznaczone dla niej gry), odtwarzacz multimedialny Zune oraz najróżniejsze urządzenia peryferyjne (klawiatury, myszy, kamery internetowe).

Przedstawiciele Microsoftu na razie nie skomentowali tych doniesień.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200