Microsoft prezentuje koncepcję zarządzania wiedzą

Microsoft przedstawił po raz pierwszy strategię dotyczącą zarządzania wiedzą (Knowledge Management). Jeszcze przed trzema miesiącami przedstawiciele firmy nie mieli konkretnej koncepcji. W listopadzie ub.r. Microsoft stwierdził jedynie, że jego strategia zarządzania wiedzą ma być oparta na własnych produktach firmy i rozwiązaniach niezależnych producentów.

Microsoft przedstawił po raz pierwszy strategię dotyczącą zarządzania wiedzą (Knowledge Management). Jeszcze przed trzema miesiącami przedstawiciele firmy nie mieli konkretnej koncepcji. W listopadzie ub.r. Microsoft stwierdził jedynie, że jego strategia zarządzania wiedzą ma być oparta na własnych produktach firmy i rozwiązaniach niezależnych producentów.

Podstawą nowo przedstawionej strategii ma być produkt o roboczej nazwie Tahoe. Będzie to nowa, rozbudowana wersja dostępnego obecnie na rynku oprogramowania Site Server 3.0.

Produkt ten zostanie wyposażony w mechanizmy obiegu i współdzielenia dokumentów, mechanizmy indeksowania i wyszukiwania, formatowanie dokumentów w formacie XML oraz możliwość ich publikowania według wcześniej określonych wzorów. Tahoe prawdopodobnie umożliwi też tworzenie korporacyjnych portali internetowych.

Kolejnym elementem nowej strategii jest technologia o roboczej nazwie Polar. Ma ona zapewnić współpracę, koordynację pracy i śledzenie dokumentów poprzez integrację wybranych elementów Microsoft SQL Server i Exchange Server.

Zarówno Tahoe, jak i Polar nie pojawią się na rynku wcześniej niż w pół roku po premierze Windows 2000.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200