Microsoft powołał dział Consumer Channels Group
- Monika Tomkiewicz,
- 09.08.2011, godz. 17:02
W wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, Microsoft powołał nowy dział - Consumer Channels Group. Kieruje nim Krzysztof Florczak, który dotychczas kierował działem Small & Medium Business Solutions and Partners. Jego miejsce na tym stanowisku zajął Piotr Chrobot.
Działu Consumer Channels Group powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, podyktowanej rosnącym znaczeniem konsumenckiej części jej działalności biznesowej. CCG interguje kilka zespołów działających dotychczas w różnych działach i pionach organizacji. Odpowiada za strategię oraz realizację sprzedaży urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim.
Zobacz również:
Krzysztof Florczak związany jest z Microsoft od ponad 7 lat. W tym czasie pełnił funkcję szefa zespołu Windows Client Business Group, następnie działu sprzedaży OEM, a ostatnio dyrektora działu sprzedaży SMS&P. Wcześniej związany był z firmą California Computer S.A, gdzie pracował przez blisko 12 lat, z których ostatnie 4 na stanowisku Dyrektora Generalnego. Jest absolwentem Inżynierii Procesowej i podyplomowego studium menedżerskiego Politechniki Łódzkiej.