Microsoft powołał dział Consumer Channels Group

W wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, Microsoft powołał nowy dział - Consumer Channels Group. Kieruje nim Krzysztof Florczak, który dotychczas kierował działem Small & Medium Business Solutions and Partners. Jego miejsce na tym stanowisku zajął Piotr Chrobot.

Działu Consumer Channels Group powstał w wyniku globalnej reorganizacji struktur firmy, podyktowanej rosnącym znaczeniem konsumenckiej części jej działalności biznesowej. CCG interguje kilka zespołów działających dotychczas w różnych działach i pionach organizacji. Odpowiada za strategię oraz realizację sprzedaży urządzeń, oprogramowania i usług w segmencie konsumenckim.

Microsoft powołał dział Consumer Channels Group
"Powstanie działu CCG to ważny krok Microsoft na drodze realizacji strategii firmy. To wyraz długoterminowej koncentracji na usługach oraz działaniach zmierzających do integracji produktów konsumenckich: komputera, telefonu i za pośrednictwem przeglądarki również telewizora czy innych urządzeń. Naszym priorytetem będzie większa integracja w działaniach skierowanych do użytkowników tych rozwiązań. Wierzę, że dzięki tej zmianie strukturalnej, będziemy w stanie jeszcze efektywniej współpracować z naszymi dystrybutorami, partnerami OEM i operatorami telefonicznymi, po to, żeby dostarczać naszym klientom najwyższą jakość rozrywki" - mówi Krzysztof Florczak, dyrektor działu CCG.

Zobacz również:

  • Asystent AI Copilot wkroczył do platformy Azure SQL Database

Krzysztof Florczak związany jest z Microsoft od ponad 7 lat. W tym czasie pełnił funkcję szefa zespołu Windows Client Business Group, następnie działu sprzedaży OEM, a ostatnio dyrektora działu sprzedaży SMS&P. Wcześniej związany był z firmą California Computer S.A, gdzie pracował przez blisko 12 lat, z których ostatnie 4 na stanowisku Dyrektora Generalnego. Jest absolwentem Inżynierii Procesowej i podyplomowego studium menedżerskiego Politechniki Łódzkiej.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200