Microsoft: czwarta wersja CRM

W czwartej edycji oprogramowania do zarządzania relacji z klientami producent podkreśla przede wszystkim połączenie funkcji analitycznych z łatwą obsługą. Aplikacja Microsoft Dynamics CRM 4.0 w polskiej wersji językowej dostępna jest od połowy marca 2008.

Zarządzanie relacjami z klientami, optymalizacja procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta, zaawansowane funkcje analityczne, możliwość definiowania przepływów prac podnosząca produktywność podejmowanych działań wraz z łatwym w obsłudze intuicyjnym interfejsem użytkownika - tak Microsoft charakteryzuje nową odsłonę aplikacji CRM. Czwarta wersja została przystosowana do pracy w trybie wielojęzycznym, wielofirmowym oraz wielowalutowym.

Producent z nowym systemem chce dotrzeć m.in. do firm prowadzących contact centers. Jednym z pierwszych użytkowników CRM 4.0 jest spółka specjalizująca się w rozwiązaniach CC dla małych i średnich przedsiębiorstw - Teleinvention, należąca do firmy Unima 2000 - partnera Microsoftu. Microsoft Dynamics CRM 4.0 jest dostępny w trzech wersjach: WorkGroup, Enterprise i Professional i w dwóch wariantach: jako aplikacja instalowana u klienta oraz w modelu hostowanym partnera Microsoft.


TOP 200