Microsoft Office 365 - biuro w chmurze za 2 dolary miesięcznie

Microsoft oficjalnie zaprezentował swój pakiet Office 365. Nowe rozwiązanie działa całkowicie w systemie cloud computing i będzie dostępne w zamian za comiesięczną opłatę abonamentową. Propozycja firmy przeznaczona jest dla biur i oferuje zaawansowany pakiet narzędzi oraz wymiany danych.

Microsoft zaprezentował oczekiwany pakiet biurowy Office 365. Jego cechą charakterystyczną jest możliwość pracy, trzymania danych i dzielenia się nimi "w chmurze".

Microsoft rozpoczął już zamknięte beta testy usługi. Przed oficjalnym uruchomieniem Office 365 zostanie on jeszcze udostępniony szerszemu gremium. Firmy zainteresowane testami mogą się już zgłaszać za pośrednictwem oficjalnej strony Office 365.

Zobacz również:

  • Były programista Microsoftu: wydajność Windows 11 jest "komicznie zła" nawet na potężnym PC

Office w chmurze oferuje pełny pakiet biznesowy, w tym Office Web Apps, Exchange Online, SharePoint Online oraz Lync Online. Firmy poniżej 25 pracowników mogą wykupić dostęp do Office’a z opłatą 6 dolarów miesięcznie za użytkownika.

Większe firmy, zapisujące się na dużą ilość kont mogą je otrzymać już za 2 dolary miesięcznie. W dużych pakietach można rozróżniać potrzeby pracowników i udostępniać im tylko część funkcjonalności np. klienta poczty e-mail lub wszystkie usługi w tym pakiet Office Professional Plus.

W przyszłości Office 365 będzie dostępny także w innych pakietach m.in. przeznaczonych dla instytucji naukowych.

Wraz z oficjalną zapowiedzią usługi Microsoft wypuścił także film prezentujący możliwości Office 365.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200