Microsoft Cię przepyta

Microsoft chce wiedzieć możliwie dużo o tym, jak użytkownicy korzystają z jego produktów - przedstawiciele firmy deklarują, że ułatwi im to dopasowanie programów do potrzeb użytkowników oraz pomoże w usunięciu uciążliwych błędów z aplikacji. Dlatego też koncern zamierza pytać klientów, jak im się korzysta z najnowszej edycji pakietu biurowego Office.

Nowe przedsięwzięcie (Customer Experience Improvement Program) zostanie uruchomione wraz z premierą Office 2003 - użytkownicy w kilka dni po zainstalowaniu pakietu będą pytani, czy chcą korzystać z dodatkowego narzędzia, służącego właśnie do przekazywania informacji o użytkowaniu Office'a.

Owo narzędzie będzie przygotowywało raporty o błędach i, za zgodą użytkownika, wysyłało je do Microsoftu. Customer Experience Improvement Program ma ułatwić firmie optymalne dostosowanie pakietu Office 2003 do potrzeb i wymagań użytkowników. Narzędzie wykorzystywać będzie mechanizm stworzony w celu zgłaszania błędów w Windows XP i Office XP (tzw. error reporting tool).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200