Microsoft CRM po polsku

''Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. Nadszedł czas na średnie firmy'' - powiedział Tomasz Bochenek, dyrektor generalny Microsoft sp. z o. o. podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM (MBS CRM).

''Hasło CRM zdobyło w Polsce popularność kilka lat temu, jednak wdrożenia aplikacji do zarządzanie relacjami z klientem przeprowadzały prawie wyłącznie duże firmy usługowe, operatorzy telekomunikacyjni, instytucje finansowe. Nadszedł czas na średnie firmy'' - powiedział Tomasz Bochenek, dyrektor generalny Microsoft sp. z o. o. podczas polskiej premiery pakietu Microsoft Business Solutions CRM (MBS CRM).

Microsoft CRM po polsku

Tomasz Bochenek dyrektor generalny Microsoft sp. z o.o.

MBS CRM będzie sprzedawany przez certyfikowanych partnerów CRM Certified Software Advisor (CRM CSA). Tytuł ten otrzymały już firmy Fild.Net, Silves i , która - wraz z Międzynarodowym Centrum Szkoleń i Kompetencji - została również ośrodkiem szkoleniowymi w zakresie Microsoft CRM. "Liczba partnerów będzie regulowana w zależności od zapotrzebowania klientów. Wprowadzamy CRM, tam gdzie nikt wcześniej go nie stosował. Nie zamierzamy podbierać klientów innych dostawcom. Plan na przyszły rok finansowy to kilkanaście -kilkadziesiąt instalacji. Cena MBS CRM - w zależności od konfiguracji - wynosi od 400 euro do 1200 euro za stanowisko" - powiedział Jacek Chwalisz, szef działu Microsoft Business Solutions.

Według danych Microsoftu, większość klientów na Microsoft Business Solutions CRM to małe i średnie firmy (59%). Na świecie - w ciągu minionych 18 miesięcy - system Microsoftu doczekał się 2500 wdrożeń. Według Gartnera, w ciągu dwóch lat Microsoft osiągnie piątą pozycję na światowym rynku dostawców CRM.


TOP 200