Micrografx wierzy w sukces

Programy znanej amerykańskiej firmy Micrografx adresowane są do agencji reklamowych, wydawniczych,fotograficznych, zdjęciowych i studiów wzornictwa. Od 1988 r. rozpoczęła się jej ekspansja na europejski rynek, w Polsce pojawiła się na początku 1992 r.

Programy znanej amerykańskiej firmy Micrografx adresowane są do agencji reklamowych, wydawniczych,fotograficznych, zdjęciowych i studiów wzornictwa. Od 1988 r. rozpoczęła się jej ekspansja na europejski rynek, w Polsce pojawiła się na początku 1992 r.

Podczas spotkania z przedstawicielami niemieckiego oddziału firmy Micrografx Deutschland (30 listopada br.) poinformowano przedstawicieli prasy specjalistycznej o przygotowywanej akcji promocyjnej (nie ujawniono jej szczegółów) Micrografx'u w krajach Wschodniej Europy. Obroty czterech polskich dystrybutorów Micrografx (MSP, Wimal, Soft-tronik Berlin, System 3000) wyniosły w tym roku ok. 600 tys. DM. Przedstawiono też nowe wersje znanych produktów Micrografx, m.in. Picture Publisher 3.1 do profesjonalnego przetwarzania obrazów, Windows Draw 3.0, Windows ABCFlowchart 2.0, Micrografx Designer 3.1 ze 180 fontami i programami Adobe oraz Micrografx Photo Magic.


TOP 200