Microcom wprowadza System Promocji Partnerów

Fincom Poland przygotował nowy system organizacji kanału dystrybucji i sprzedaży oferowanych przez siebie produktów. Od 15 stycznia 2002 roku wprowadzane będą zmodyfikowane zasady współpracy oraz przejrzysta gradacja firm partnerskich Microcom.

Fincom Poland przygotował nowy system organizacji kanału dystrybucji i sprzedaży oferowanych przez siebie produktów. Od 15 stycznia 2002 roku wprowadzane będą zmodyfikowane zasady współpracy oraz przejrzysta gradacja firm partnerskich Microcom.

Pierwszą podstawową grupę partnerów stanowić będą firmy dealerskie sprzedające modemy Microcom bezpośrednio klientom końcowym - otrzymają one tytuł Microcom Partner.

Drugą grupę tworzyć będą dotychczasowe firmy subdystrybutorskie oraz partnerzy OEM, dostarczający produkty Microcom zarówno klientom końcowym, jak i korporacyjnym – będzie to grupa Top Partnerów.

Trzecią grupą będą firmy zajmujące się przede wszystkim integracją rozbudowanych projektów teleinformatycznych i stworzą one bazę Projekt Partnerów.

Ostatnia grupa to autoryzowani Dystrybutorzy Microcom, dostarczający produkty wszystkim pozostałym Partnerom i odpowiadający za całość sprzedaży.

Partnerzy otrzymają stosowne certyfikaty potwierdzające ich uprawnienia. Grupa Microcom Partnerów otrzyma także specjalne emblematy informujące klientów końcowych, iż kupują oni produkt u Autoryzowanego Partnera Microcom. Firma twierdzi, że wszyscy partnerzy będą mogli liczyć na pełne wsparcie techniczne i marketingowe z jej strony.

Proponowany podział firm współpracujących z Microcom w Polsce, zostanie wsparty nowym programem lojalnościowym. Jego start przewidywany jest na marzec 2002 roku.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200