Michał Pieprzny będzie kierować polskim oddziałem SAS Institute

SAS Institute Polska ma nowego szefa. Jest nim Michał Pieprzny, który będzie odpowiedzialny za rozwój strategii firmy, sprzedaż oprogramowania i usług oraz wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy.

SAS Institute

Michał Pieprzny jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie ukończył studia doktoranckie na kierunku ekonomia i zarządzanie. Ponadto jest absolwentem programu Leading Business into Future w London Business School.

Do SAS dołączył bezpośrednio z Deloitte Central Europe, gdzie jako partner w dziale Strategy, Analytics and M&A kierował zespołem wspierającym klientów w definiowaniu oraz wdrażaniu transformacji modeli biznesowych. Jednocześnie w roli lidera branżowego był odpowiedzialny za promocję i koordynację pełnej przekrojowej oferty wartości Deloitte dla branży detalicznej w Europie Środkowej, a także branży dóbr konsumenckich w Polsce.

Zobacz również:

  • Ta inicjatywa ma ułatwić firmom zadanie wdrażania systemów AI
  • OpenAI: Sam Altmam wrócił do rady dyrektorów firmy

Michał Pieprzny będzie wspierał rozwój firmy, której rozwiązania zapewniają kompleksowe wsparcie w obszarach marketingu i sprzedaży, prognozowania popytu, optymalizacji zapasów i logistyki, wykrywania nadużyć, zarządzania ryzykiem, czyli wszędzie tam, gdzie analityka umożliwia automatyzację procesów i podejmowanie natychmiastowych decyzji na masową skalę.

Komentując swoją nominację Michał Pieprzny powiedział, „SAS jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku analityki i AI. Jestem dumny, że będę mógł przyczynić się do dalszego rozwoju firmy. Razem z zespołem będziemy wspierali klientów w wykorzystywaniu potencjału biznesowego oraz wdrażaniu skutecznych innowacji i strategii konkurowania w oparciu o zaawansowaną analitykę. Platforma analityczna SAS Viya, dostępna w modelu cloud, jest technologią, która w połączeniu z kompetencjami i doświadczeniem branżowym zespołu SAS gwarantuje wymierną wartość biznesową z wdrożeń oraz szybki zwrot z inwestycji”.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200