Meta ułatwi życie klientom posiadającym wiele profili

Firma pracuje nad rozwiązaniem, które pozwoli użytkownikom jej usług przełączać się szybko między kontami skonfigurowanymi na jej różnych platformach, takich jak Facebook i Instagram. Ma to być nowe narzędzie do szybkiego przełączania się między różnymi profilami, na które użytkownicy korzystający z usług firmy oczekiwali od dawna.

Każdy, kto korzysta z dowolnej aplikacji Meta, będzie mógł wtedy szybko przełączać się między nimi za pośrednictwem scentralizowanego huba profili noszącego nazwę Accounts Center. Funkcja ta znajduje na razie w fazie testów i jest udostępniona użytkownikom urządzeń iOS i Android.

Meta pracuje jednocześnie nad uproszczeniem procesu tworzenia wielu kont i zarządzania nimi, tak aby użytkownicy mogli tworzyć nowe konta za pomocą istniejących już profili skonfigurowanych na Instagramie lub Facebooku, zamiast rejestrować się od zera, co zajmuje obecnie użytkownikom sporo czasu.

Zobacz również:

  • Parlament Europejski padł ofiarą cyberataku
  • Małe firmy przeprowadzą kampanie reklamową przeciwko Big Tech.
  • Meta rozpoczyna masowe zwolnienia pracowników

Należy przypomnieć, ze Meta (czyli dawniejszy Facebook) na samym początku swego istnienia była przeciwna temu, aby użytkownicy byli posiadaczami wielu profili, wybierając rozwiązanie bazujące na jednym uniwersalnym profilu. Z czasem odeszła od tej idei na rzecz kreowania przez użytkowników oddzielnych profili dla każdej aplikacji, zdając sobie sprawę z tego iż tożsamość cyfrowa ma wiele odmian, szczególnie wśród młodszych użytkowników, którzy korzystając platform społecznościowych mają różne zainteresowania i potrzeby. Hub Accounts Center uporządkuje tę kwestię.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200