Menedżer w Polsce ma więcej gadżetów niż Amerykanin
- (aja),
- 04.12.2007
Avaya przedstawiła wyniki badań o wpływie technologii mobilnej na styl pracy i przyzwyczajenia pracowników. Przeprowadzono je wśród 2300 polskich i międzynarodowych menedżerów wyższego szczebla.
Avaya przedstawiła wyniki badań o wpływie technologii mobilnej na styl pracy i przyzwyczajenia pracowników. Przeprowadzono je wśród 2300 polskich i międzynarodowych menedżerów wyższego szczebla.
Z zaawansowanych rozwiązań mobilnych, m.in. telefonów komórkowych, smartphonów czy iPodów, korzysta 30% polskich menedżerów. W przypadku kadry menedżerskiej w Stanach Zjednoczonych, Wlk. Brytanii i Australii jest to 17%.
Badania pokazały, że w Polsce i innych krajach objętych badaniem, 60% menedżerów odpowiada w czasie urlopu na telefon służbowy jeszcze tego samego dnia, jeśli dzwoni przełożony. Podczas jazdy samochodem telefony czy SMS-y odbiera aż 83% polskich menedżerów, podczas gdy 64% międzynarodowych respondentów nigdy tego nie robi. Co trzeciemu polskiemu menedżerowi zdarza się prowadzić rozmowę telefoniczną w... toalecie.
polskich menedżerów korzysta z zaawansowa-nych rozwiązań mobilnych, m.in. telefonów komórkowych, smartphonów czy iPodów.