Media i ICT w jednym domu

Coroczne targi i konferencja IBC od 40 lat były jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie firm medialnych.

Coroczne targi i konferencja IBC od 40 lat były jednym z najważniejszych wydarzeń w świecie firm medialnych.

Po ich obecnym kształcie dobrze widać, jak daleko zaszła konwergencja tego świata i telekomunikacji. Na obu tych rynkach trwa poszukiwanie nowych modeli biznesowych, sposobów na dostarczanie usług i treści dla widzów. Trwa wzajemne poznawanie się i budowanie nowych ram współpracy. Przykładem takich nowych aliansów jest np. współpraca Ericssona z Endemol International, specjalizującym się w dostarczaniu rozrywki cyfrowej i telewizyjnej. Umowa ma na celu rozwój interaktywnej telewizji oraz treści generowanej przez użytkowników opartych na rozwiązaniu Ericsson Me-On-TV. Chodzi tutaj m.in. o nowe rozwiązania, dzięki którym widzowie mogą przesyłać własne treści do programów telewizyjnych i wykorzystywać nowe formy interakcji przy transmisji programów. Z firm o polskim rodowodzie na IBC obecne były ADB i ATM.


TOP 200