Media Markt i Saturn powalczą o rynek telefonii internetowej

Media-Saturn Holding Polska wchodzi na rynek telefonii internetowej z własną usługą PL FON. "Chcemy oferować najatrakcyjniejsze ceny na rynku" - zapewniają przedstawiciele zarządu firmy.

Media Markt i Saturn powalczą o rynek telefonii internetowej

Oferowana przez PLFON bramka VoIP maki Grandstream.

Operatorem usługi (dostępnej oficjalnie od 23 listopada) jest Peoplefone Polska SA - spółka której 49% akcji ma Media-Saturn Holding, a większościowy pakiet należy do szwajcarskiego operatora Peoplefone AG.

Klienci w Polsce mogą przebierać wśród wielu ofert VoIP. Atutem PL FON mają być nie tylko ceny usług lecz również szeroka dostępność zestawów do korzystania z telefonii internetowej. We wszystkich sklepach Media Markt i Satur powstaną stanowiska sprzedaży bramek VoIP (do podłączenia tradycyjnego aparatu) i telefonów USB z logo PL FON. Korzystanie z usług - podobnie jak w przypadku konkurencyjnych ofert (np. Skype, Tlenofon) - wymaga również założenia konta w systemie online operatora. Płatności regulowane są na zasadzie doładowań lub przedpłat.

"To nasz pierwszy projekt realizowany w Polsce w partnerstwie z Peoplefone AG. Marki Media Markt i Saturn będą gwarantować odbiorcom poczucie stabilność biznesowej przedsięwzięcia" - mówi Jarosław Drabarek, prezes zarządu Media-Saturn Holding Polska.

Z przytaczanych przez firmę danych wynika, że w Polsce z telefonii internetowej korzysta około 100 tys. gospodarstw. Nowy operator liczy, że dzięki atrakcyjnym cenom rynek ten będzie się bardzo dynamicznie rozwijał. Do 2010 roku liczba użytkowników telefonii VoIP ma sięgnąć 1,12 mln, przy czym sam PLFON chce do tego czasu zdobyć nawet 300 tys. klientów.

***

Zobacz także:

Media Markt i Saturn powalczą o rynek telefonii internetowej
Wszystko o kondycji polskiego rynku usług szerokopasmowych

http://www.publicstandard.pl/broadband


TOP 200