Maxdata z rewelacyjnymi wynikami

Maxdata Polska może być zadowolona z ubiegłego roku. W ciągu 12 miesięcy firma zanotowała wzrost sprzedaży wynoszący aż 71 %.

Wartość sprzedaży wzrosła w stosunku do roku 2003 o 71% i wyniosła 36,6 mln EUR. W 2003 roku sprzedaż produktów Maxdata osiągnęła poziom 21,4 mln EUR brutto. W II półroczu 2004 roku nastąpił dynamiczny wzrost sprzedaży produktów oferowanych pod markami Maxdata: PC, notebooki, serwery oraz monitorów Belinea. Producent zwiększył znacznie udział w rynku monitorów LCD, których w 2004 roku sprzedano 58739 szt.

Dużą popularnością cieszyły się 17-calowe monitory LCD, których firma sprzedała ponad 30 tys. (wszystkich monitorów LCD Maxdata sprzedała w 2004 roku 58739 szt.). Jednocześnie w ciągu 2004 roku firma sprzedała 30882 szt. monitorów kineskopowych (CRT). Pozostałe wyniki to: serwery (302 szt.), notebooki (11804 szt.) oraz komputery PC (11048 szt.).

Zobacz również:

  • Alphabet rośnie coraz szybciej
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200