Masterlease Polska: wydajniejsze call center
- Andrzej Maciejewski,
- 24.06.2008, godz. 06:29
Masterlease Polska zajmująca się długoterminowym wynajmem pojazdów rozbudowała system call center wdrożony przez firmę Datera.
Masterlease korzysta z call center, które jest częścią serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX od października 2006 roku. Spółka po analizie raportów generowanych przez system postanowiła zwiększyć wydajność centrum obsługi klienta.
Wprowadzono raporty prezentujące w czasie rzeczywistym liczbę i obciążenie pracujących konsultantów, umożliwiając przełączanie zadań między różnymi kolejkami lub zawieszanie ich.
Obok rozbudowy Call-eX Datera wyposażyła gdańskie call center Masterlease w telefony IP Linksys oraz pulę numeracyjną DDI z platformy FreecoNet, na którą mają być kierowane wszystkie połączenia w razie awarii łącza od operatora tradycyjnego.