Masterlease Polska: wydajniejsze call center

Masterlease Polska zajmująca się długoterminowym wynajmem pojazdów rozbudowała system call center wdrożony przez firmę Datera.

Masterlease korzysta z call center, które jest częścią serwera telekomunikacyjnego Datera Call-eX od października 2006 roku. Spółka po analizie raportów generowanych przez system postanowiła zwiększyć wydajność centrum obsługi klienta.

Wprowadzono raporty prezentujące w czasie rzeczywistym liczbę i obciążenie pracujących konsultantów, umożliwiając przełączanie zadań między różnymi kolejkami lub zawieszanie ich.

Obok rozbudowy Call-eX Datera wyposażyła gdańskie call center Masterlease w telefony IP Linksys oraz pulę numeracyjną DDI z platformy FreecoNet, na którą mają być kierowane wszystkie połączenia w razie awarii łącza od operatora tradycyjnego.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200