Marriott zgubił dane ponad 200 tys. osób

Przedstawiciele Marriott Vacation Club International (MVCI, Floryda), oddziału znanej sieci hoteli, przyznali, iż skradzione zostały dane 206 tys. klientów, wypoczywających na amerykańskim wybrzeżu. Zgromadzone na taśmach informacje zawierały numery kart kredytowych, ubezpieczeń społecznych oraz inne szczegółowe dane osobowe.

Kierownictwo MVCI wyraziło swoje ubolewanie rozsyłając klientom listy z informacją o zaistniałej sytuacji, oferując jednocześnie wsparcie, polegające na pokryciu kosztów nieustannego monitorowania zagrożonych kont bankowych. Natychmiast po wykryciu kradzieży rozpoczęto także śledztwo, mające ustalić szczegóły zdarzenia.

Jak podkreśla Stephen Weisz, prezes MVCI, feralna zguba może przyczynić się do przejściowych problemów klientów, jednak ma nadzieję, iż w najbliższym czasie wszelkie okoliczności dotyczące kradzieży danych zostaną poznane, co zminimalizuje potencjalne zagrożenie.

Zobacz również:

  • Bezpieczna miłość w sieci
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200