Markety Dino pod kontrolą systemu SmartMedia

Oprogramowanie Stock firmy Smart Media będzie wspierać zarządzanie majątkiem sieci handlowej Dino Polska.

Dzięki wdrożeniu wyspecjalizowanego systemu właściciel ogólnopolskiej sieci marketów chce usprawnić kontrolę nad całością majątku trwałego firmy, rozproszonego po 163 sklepach w całym kraju. Oprogramowanie będzie wykorzystywane do zarządzania takimi składnikami majątku jak: infrastruktura techniczna, sprzęt komputerowy, budynki, a także wyposażenie i meble sklepowe. Wykorzystanie systemu ma przynieść wymierne korzyści w inwentaryzacji sprzętu. Oszczędności czasu wynikające z informatyzacji obszaru mają sięgnąć 80%. System pozwoli na automatyzację tworzenia dokumentów i podsumowań inwentaryzacyjnych.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200