Małe i średnie firmy z Europy nie mają przygotowanej strategii internetowej
- Maciej Obuchowicz,
- 12.04.2000, godz. 15:23
Z badania londyńskiej firmy konsultingowej wynika także, że 40% z tych firm nie opracowało nawet strategii co do tworzenia własnych stron WWW.
Jedynie 12% małych i średnich przedsiębiorstw z Europy wprowadziło w życie strategię dotyczącą działalności elektronicznej - wynika z badania Phillips Group, londyńskiej firmy konsultingowej.
Z badań wynika także, że 40% z przebadanych firm nie ma nawet ustalonej polityki co do tworzenia własnych stron WWW. Phillips Group twierdzi, że małe i średnie firmy stanowią w Europie ponad 90% wszystkich klientów korporacyjnych.
Chociaż zaledwie mały procent z przebadanych przedsiębiorstw ma opracowany plan e-biznesu, badanie wykazało, iż 98% z nich wykorzystuje Internet, do którego w większości (85%) łączy się za pomocą łączy ISDN.
Zdaniem brytyjskiej firmy, badanie odzwierciedla jak duże możliwości stoją przed operatorami i firmami, które oferują szkolenia i pomoc przedsiębiorstwom pragnącym zaistnieć w Internecie i wykorzystywać rozwiązania online.