Małe firmy to rynek dla DSL

Rynek małych firm to szczególnie interesujący odbiorca dla operatorów usług DSL - ocenia Probe Group LLC.

Liczba linii DSL w USA łączących małe firmy z Internetem powinna wzrosnąć do 1,5 mln w 2008 roku (na koniec ub. roku - 830 tys. linii). Przychody z obsługi linii DSL dla biznesu mają zaś sięgnąć do tego czasu 1,9 mld USD (w ub. roku - 964 mln USD).

Obecnie firmy w Stanach Zjednoczonych przynoszą jedynie 10% przychodów operatorom linii DSL. Według Probe Group, linie DSL są jednak atrakcyjną alternatywą dla około 30-40% małych firm obecnie wykorzystujących dial-up.

Zobacz również:

  • Nie znam firmy, której strategia nie byłaby dziś cyfrowa - rozmowa z Andrzejem Zającem, Prezesem Zarządu Integrated Solutions
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200