Małe firmy lepiej dbają o ochronę swojej nazwy w Internecie

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez NetNames Polska, firmy rejestrującej domeny internetowe, właściciele polskich małych i średnich firm są bardziej przezorni w ochronie swoich nazw w Internecie niż duże przedsiębiorstwa.

Jak wynika z analizy przeprowadzonej przez NetNames Polska, firmy rejestrującej domeny internetowe, właściciele polskich małych i średnich firm są bardziej przezorni w ochronie swoich nazw w Internecie niż duże przedsiębiorstwa.

Większość małych firm, w miarę możliwości finansowych, rejestruje swoje domeny we wszystkich podstawowych kombinacjach: .pl, .com.pl, .com. - informuje NetNames Polska. Działy marketingu dużych firm natomiast nie przykładają do tego większej wagi. Jako przykład nie zarejestrowanych domen dużych koncernów firma wymienia m.in. coca-cola.com.pl, danone.pl, gillette.com.pl, pudliszki.com.pl czy zywiec.pl.

NetNames Polska podała też, że do 20 czerwca br. zarejestrowano 23 392 polskie domeny. Przy obliczaniu tej liczby brano pod uwagę domeny .pl, .com.pl, .net.pl, .org.pl, .edu.pl, .gov.pl oraz .mil.pl. Wśród nich najwięcej (69%) zarejestrowano domen .com.pl i .pl (27%).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200