Magia iPoda

Nie brak opinii, że iPod to w 90% wytwór perfekcyjnego marketingu. Na rynku jest wiele dużo, dużo tańszych odtwarzaczy, oferujących tyle samo i więcej.

Nie brak opinii, że iPod to w 90% wytwór perfekcyjnego marketingu. Na rynku jest wiele dużo, dużo tańszych odtwarzaczy, oferujących tyle samo i więcej.

Cóż z tego, skoro świat chce kupować tylko iPody. Za sprawą doskonale wystylizowanych odtwarzaczy Apple stał się znowu modną marką. Popularność iPoda i serwisu muzycznego online sprawiła, że firma zamiast chylić się ku upadkowi - co wydawało się całkiem realnym scenariuszem jeszcze pięć lat temu - w trzeciej dekadzie istnienia przeżywa swój najlepszy czas. Ostatni kwartał przyniósł rekordowy zysk. Nie tylko za sprawą iPoda. Sprzedaż komputerów Mac przekroczyła w tym kwartale 1,2 mln egzemplarzy. Lepszy wynik udało się Apple'owi osiągnąć tylko raz.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200