Magia iPoda
- (kfryd),
- 27.12.2005
Nie brak opinii, że iPod to w 90% wytwór perfekcyjnego marketingu. Na rynku jest wiele dużo, dużo tańszych odtwarzaczy, oferujących tyle samo i więcej.
Nie brak opinii, że iPod to w 90% wytwór perfekcyjnego marketingu. Na rynku jest wiele dużo, dużo tańszych odtwarzaczy, oferujących tyle samo i więcej.
Cóż z tego, skoro świat chce kupować tylko iPody. Za sprawą doskonale wystylizowanych odtwarzaczy Apple stał się znowu modną marką. Popularność iPoda i serwisu muzycznego online sprawiła, że firma zamiast chylić się ku upadkowi - co wydawało się całkiem realnym scenariuszem jeszcze pięć lat temu - w trzeciej dekadzie istnienia przeżywa swój najlepszy czas. Ostatni kwartał przyniósł rekordowy zysk. Nie tylko za sprawą iPoda. Sprzedaż komputerów Mac przekroczyła w tym kwartale 1,2 mln egzemplarzy. Lepszy wynik udało się Apple'owi osiągnąć tylko raz.