Magdalena Kasiewicz wraca do firmy Microsoft

W polskim oddziale firmy Microsoft stanowisko Customer Success Lead objęła Magdalena Kasiewicz. Wróciła ona tym samym do Microsoftu po kilku latach pracy w firmie Reckitt Benckiser, gdzie pełniąc funkcję Head of Digital Delivery and Technology zarządzała zespołami Global Health IT Delivery odpowiedzialnymi za dostarczanie rozwiązań cyfrowych na 30 rynkach geograficznych.

Microsoft

Wcześniej pracując w siedzibie Microsoftu w Redmond była odpowiedzialna między innymi za strategię rozwiązań Microsoft Services w zakresie DevOps i modernizacji aplikacji oraz brała udział w definiowaniu strategii wykorzystania chmury obliczeniowej dla klientów na całym świecie.

Magdalena Kasiewicz jest absolwentką Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Obecnie dołącza do polskiego oddziału firmy jako nowy członek zarządu. Wraz z zespołem będzie odpowiedzialna za przyspieszenie adopcji chmury wśród klientów Microsoft a także za maksymalizację długoterminowej wartości biznesowej wynikającej z wykorzystania chmury Microsoft Azure.

Zobacz również:

  • Samsung będzie kolejną zagraniczną firmą, która skorzysta z funduszu CHIPS and Science Act
  • OpenAI: Sam Altmam wrócił do rady dyrektorów firmy

Komentując nominację, Magdalena Kasiewicz powiedziała „Cieszę się, że dołączam do Microsoft w tym szczególnym momencie, gdy polskie firmy, również te największe, otwierają się na transformację biznesu z wykorzystaniem technologii chmurowych. Dla Microsoft sukcesem jest powodzenie zarówno naszych klientów jak i partnerów. Wspólnie z zespołem będziemy wspierać polskie organizacje, aby jak najwięcej skorzystały z potencjału, jaki niesie ze sobą inwestycja Microsoft w Polsce na budowanie regionu Microsoft Azure i rozwój kompetencji technologicznych. Mam nadzieję, że moje zdobyte dotychczas doświadczenia pozwolą lepiej pomagać naszym klientom i lepiej wykorzystywać możliwości chmury w transformacji biznesu na drodze do Polskiej Doliny Cyfrowej”.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200