Mądrość wielkich menedżerów

Na szczęście najlepsze książki biznesowe wytrwale czekają na czytelników.

Na szczęście najlepsze książki biznesowe wytrwale czekają na czytelników.

Mądrość wielkich menedżerów
Ta pozycja została wydana, zanim CEO wprowadziło rubrykę z recenzjami. Jest więc pretekst, aby sięgnąć po rzecz wartościową, która znajduje się jeszcze na księgarskich półkach.

Wiele książek zawiera konstatacje oparte na wyobrażeniach amerykańskich autorów, którzy promowani są jako guru zarządzania. Po lekturze pozostają wątpliwości, czy teorie nie są zbyt banalne albo ekstrawaganckie i nie przystają do europejskiej kultury biznesu. Ta książka nie ma takich słabych stron. Powstała dzięki badaniom Instytutu Gallupa. Przeprowadzono półtoragodzinne wywiady z 80 tysiącami menedżerów.

Zobacz również:

  • GenAI jednym z priorytetów inwestycyjnych w firmach
  • Szef Intela określa zagrożenie ze strony Arm jako "nieistotne"
  • International Data Group powołuje Genevieve Juillard na stanowisko CEO

Badani wielcy menedżerowie odrzucają pogląd, że warto zmieniać skłonności najlepszych pracowników. Każdy potrzebuje innej motywacji, jako menedżerowie pomagają więc każdemu jeszcze bardziej być sobą. Ten jeden pogląd przewijał się w taki czy inny sposób we wszystkich. Ludzie nie zmieniają się łatwo. Nie trać czasu na składanie tego, co się wysypało. Próbuj raczej wykorzystać to, co pozostało. To i tak wystarczająco trudne.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200