MCX będzie wdrażać rozwiązania Oracle E-Business Suite

Spółka stała się partnerem Oracle Polska w zakresie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania E-Business Suite. MCX zamierza również zintegrować z aplikacjami pakietu Oracle własne rozwiązania: Call Center S...

Spółka stała się partnerem Oracle Polska w zakresie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania E-Business Suite. MCX zamierza również zintegrować z aplikacjami pakietu Oracle własne rozwiązania: Call Center Saga i Contact Center c-m@p. Pierwsze z nich służy budowy systemów obsługi klienta. Oprogramowanie współpracuje z centralami PBX oraz systemami zarządzania sprzedażą czy rozwiązaniami help-desk.

System c-m@p umożliwia zarządzanie kanałami komunikacji z klientami poprzez telefon, faks, SMS czy pocztę głosową. MCX oferuje c-m@p w postaci gotowego serwera komunikacyjnego. Zarządzanie systemem odbywa się poprzez przeglądarkę WWW.

Zobacz również:

  • Facebook bez treści informacyjnych w Kanadzie
  • Jak CIO może wesprzeć budowanie ekosystemu partnerów innowacji
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200