MCX będzie wdrażać rozwiązania Oracle E-Business Suite

Spółka stała się partnerem Oracle Polska w zakresie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania E-Business Suite. MCX zamierza również zintegrować z aplikacjami pakietu Oracle własne rozwiązania: Call Center S...

Spółka stała się partnerem Oracle Polska w zakresie sprzedaży i wdrożeń oprogramowania E-Business Suite. MCX zamierza również zintegrować z aplikacjami pakietu Oracle własne rozwiązania: Call Center Saga i Contact Center c-m@p. Pierwsze z nich służy budowy systemów obsługi klienta. Oprogramowanie współpracuje z centralami PBX oraz systemami zarządzania sprzedażą czy rozwiązaniami help-desk.

System c-m@p umożliwia zarządzanie kanałami komunikacji z klientami poprzez telefon, faks, SMS czy pocztę głosową. MCX oferuje c-m@p w postaci gotowego serwera komunikacyjnego. Zarządzanie systemem odbywa się poprzez przeglądarkę WWW.

Zobacz również: