Lucent i Siebel zaoferują system CRM dla operatorów telekomunikacyjnych

Firmy rozpoczęły współpracę nad zintegrowaną platformą do obsługi systemu bilingowego i zarządzania kontaktami z klientami. Pierwsze gotowe systemy powstałe w wyniku przystąpienia Lucenta do Siebel Alliance Program, pojawią się w połowie bieżącego roku.

Lucent Technologies podejmuje kolejne działania potwierdzające zmianę strategii przedsiębiorstwa. Obecnie zakłada ona koncentrowanie się nad rozwojem oprogramowania systemowego i usług dla branży telekomunikacyjnej. Lucent zawarł ostatnio umowę o współpracy z Siebel Systems. Na mocy porozumienia firmy dokonają integracji platformy billingowej Arbor/BP i aplikacji do zarządzania zleceniami z systemem eCommunications opracowanym przez Siebel. Firmy chcą stworzyć rozwiązanie, które pozwoli operatorom uzyskać dowolne informacje o kliencie z poziomu jednego systemu.

Zintegrowane platformy opracowane przez Lucent i Siebel mają usprawnić obsługę klientów oraz zminimalizować czas i koszty związane z wdrażaniem nowych usług oraz implementacją systemu bilingowego. Systemy te przeznaczone będą głownie dla operatorów sieci komórkowych oferujących szereg dodatkowych usług oprócz transmisji głosu. Pierwsza wersja platformy oferowanej przez Lucenta i Siebel Systems będzie dostępna na rynku jeszcze w II kw. 2001 r.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Dzięki temu porozumieniu produkcja pamięci HBM4 powinna ruszyć za dwa lata
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200