Logotec Engineering dostarczy mobilną wersję Microsoft Dynamics CRM
- Antoni Bielewicz,
- 21.02.2008, godz. 16:53
Firma udostępni swoim klientom serwis umożliwiający mobilny dostęp oraz projektowanie mobilnych odpowiedników oprogramowania do systemu Microsoft Dynamics CRM Serwis powstał na bazie platformy Mobile@Connector stworzonej przez firmę Logotec Engineering. Serwis działa zarówno z oprogramowaniem Microsoft CRM w wersji 4.0, jak i 3.0, instalowanej lokalnie u klienta lub hostowanej przez partnera.
Pobranie, instalacja i przygotowanie mobilnego rozwiązania zajmuje użytkownikowi kilkanaście minut. Pozwala ono na dostęp do danych przechowywanych w systemie Microsoft Dynamics CRM za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez względu na to, czy użytkownik jest online, czy offline. Rozwiązanie zachowuje wszelkie modyfikacje systemu CRM.
Rejestracja w serwisie zajmuje zaledwie kilka minut i odbywa się automatycznie. W tym czasie rozwiązanie zostaje pobrane do urządzenia mobilnego, a następnie skonfigurowane zgodnie z konfiguracją źródłowego systemu CRM. Wszystkie dokonywane w systemie Microsoft Dynamics CRM zmiany są automatycznie dostępne również w aplikacji mobilnej. Rozwiązanie zapewnia pełną synchronizację, bez względu na to, czy użytkownik korzysta z połączenia przewodowego czy bezprzewodowego. Rozwiązanie zapewnia również dostęp do terminów, zadań i wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics CRM. Poza standardowymi ustawieniami i modyfikacjami Microsoft Dynamics CRM, Mobile@Connector pozwala na wprowadzanie dalszych zmian w interfejsie użytkownika: kontrola widoczności pól i danych, oraz reguły poprawności.