Logotec Engineering dostarczy mobilną wersję Microsoft Dynamics CRM

Firma udostępni swoim klientom serwis umożliwiający mobilny dostęp oraz projektowanie mobilnych odpowiedników oprogramowania do systemu Microsoft Dynamics CRM Serwis powstał na bazie platformy Mobile@Connector stworzonej przez firmę Logotec Engineering. Serwis działa zarówno z oprogramowaniem Microsoft CRM w wersji 4.0, jak i 3.0, instalowanej lokalnie u klienta lub hostowanej przez partnera.

Pobranie, instalacja i przygotowanie mobilnego rozwiązania zajmuje użytkownikowi kilkanaście minut. Pozwala ono na dostęp do danych przechowywanych w systemie Microsoft Dynamics CRM za pośrednictwem urządzenia mobilnego, bez względu na to, czy użytkownik jest online, czy offline. Rozwiązanie zachowuje wszelkie modyfikacje systemu CRM.

Rejestracja w serwisie zajmuje zaledwie kilka minut i odbywa się automatycznie. W tym czasie rozwiązanie zostaje pobrane do urządzenia mobilnego, a następnie skonfigurowane zgodnie z konfiguracją źródłowego systemu CRM. Wszystkie dokonywane w systemie Microsoft Dynamics CRM zmiany są automatycznie dostępne również w aplikacji mobilnej. Rozwiązanie zapewnia pełną synchronizację, bez względu na to, czy użytkownik korzysta z połączenia przewodowego czy bezprzewodowego. Rozwiązanie zapewnia również dostęp do terminów, zadań i wiadomości e-mail w Microsoft Dynamics CRM. Poza standardowymi ustawieniami i modyfikacjami Microsoft Dynamics CRM, Mobile@Connector pozwala na wprowadzanie dalszych zmian w interfejsie użytkownika: kontrola widoczności pól i danych, oraz reguły poprawności.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200