Logitech otwiera polskie przedstawicielstwo

Pod koniec listopada działalność rozpocznie warszawskie biuro firmy. Logitech Polska nadzorować będzie dystrybucję i marketing produktów firmy w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Rosji.

Logitech, szwajcarski producent peryferiów komputerowych, otworzy 29 listopada swoje biuro w Polsce. Logitech Polska z siedzibą w Warszawie odpowiedzialny będzie za kwestie związane z dystrybucją, handlem i marketingiem w centralno-wschodnim rejonie Europy. Polski oddział firmy nadzorować będzie działalność wszystkich dystrybutorów firmy w Polsce, Litwie, Łotwie, Estonii i Rosji.

W polskim biurze początkowo pracować będą trzy osoby. Szefem Logitech Polska został Piotr Wochniak, pełniący funkcję Country Managera na północno-wschodni rejon Europy. Iwona Rymut zajmować będzie stanowisko Sales Manager Poland, a Marcin Gutkiewicz sprawować będzie funkcję Channel Marketing & PR na północno-wschodni rejon Europy.

Zobacz również:

  • Steve Wozniak rusza na podbój kosmosu
  • Rynek e-commerce może zostać wkrótce gruntownie przebudowany

Oficjalnymi dystrybutorami produktów Logitech w Polsce jest pięć firm: ABC Data, Megabajt, Tech Data Polska, Veracomp oraz Vobis Microcomputer.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200