Liczą się słowa

WordPerfect Corp. wytoczył ostatnio proces firmie Microsoft, zarzucając jej fałszywy marketing pakietu Microsoft Word. Tydzień później zarzuty zostały odwołane, podobno ze względu na dojście do porozumienia obu firm.

WordPerfect Corp. wytoczył ostatnio proces firmie Microsoft, zarzucając jej fałszywy marketing pakietu Microsoft Word. Tydzień później zarzuty zostały odwołane, podobno ze względu na dojście do porozumienia obu firm.

WordPerfect zarzucał Microsoftowi, że w kampanii reklamowej MS Word firma określała swój produkt jako "najpopularniejszy". Według WordPerfecta łamie to prawa USA nie dopuszczające do marketingu na podstawie fałszywych danych. Bill Gates, szef Microsoftu, zaczął więc określać MS Word jako "najlepiej sprzedający się" edytor tekstów. To jednak również nie zadowoliło WordPerfecta, który na podstawie danych statystycznych twierdzi, że jego produkt został dotychczas sprzedany w liczbie dwukrotnie przekraczającej sprzedaż MS Word.

Odpowiedzią Gatesa na zarzuty było przyznanie racji WordPerfectowi, jednakże w tonie sugerującym, że sytuacja ta nie utrzyma się długo. Gates zaznaczył też, że proces wytoczony przez WP może, zamiast zniechęcać użytkowników, dodać Microsoftowi popularności.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200