Lepsza gwarancja na napędy LG

Od 1 sierpnia 2005 roku firma LG Electronics wprowadza nową, bardziej dogodną dla użytkowników gwarancję na napędy optyczne. Wady ujawnione w okresie gwarancyjnym będą się wiązały z wymianą urządzenia na nowe.

Ponadto LG Electronics wprowadza procedurę Door-to-Door (od drzwi do drzwi) i pokrywa koszt wysyłki napędów w obie strony. Od sierpnia serwisy lokalne nie będą przyjmowały napędów do naprawy. Napędy należy wysyłać do serwisu Centralnego firmy LG Electronics przy ul. Kobielskiej w Warszawie, zamawiając kuriera z firmy Stolica S.A. Przy zamawianiu kuriera należy się powołać na numer usługi - 9996760. Przesyłki bez tego numeru będą zwracane do nadawcy na jego koszt.

Producent informuje, że paczka powinna zostać bezpiecznie zapakowana i obligatoryjnie musi zawierać niezbędne dokumenty, takie jak karta gwarancyjna, dowód zakupu, opis uszkodzenia i dane kontaktowe osoby zwracającej towar do reklamacji.

Zobacz również:

  • Apple kończy z programem naprawczym klawiatur motylkowych

Produkt może zwrócić również firma dealerska, która przyjmie od klienta wadliwe urządzenie. LG Electronics przewiduje również możliwość uzyskania faktury korygującej od dystrybutora, dotyczącej reklamowanego sprzętu. Dzięki temu klienci firmy LG Electronics będą mogli dokonywać natychmiastowej wymiany napędu, jeśli pojawi się taka potrzeba.

W najbliższym czasie napędy LG będą dostarczane z nowymi kartami gwarancyjnymi, zawierającymi niezbędne informacje dotyczące nowej procedury.

Więcej informacji:

http://www.lgserwis.pl/

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200