Lenovo: niezawodność i łatwość prowadzenia biznesu mają kluczowe znaczenie


Niezawodność technologii stała się w naszym codziennym życiu niemalże drugą naturą. Często przyjmujemy ją za pewnik. Wystarczy pomyśleć jak frustrująca może być awaria Wi-Fi, właśnie wtedy gdy masz zamiar wysłać ważny e-mail, albo wyładowująca się bateria telefonu komórkowego, kiedy nie znając drogi w obcym mieście, pędzisz na ważne spotkanie, nawigując za pomocą aplikacji GPS. Jako konsumenci oczekujemy, że wszystkie nasze urządzenia i sieci będą działać bez jakiejkolwiek przerwy. A kiedy przestają działać, mamy do czynienia nie tylko z ogromną frustracją, lecz także ze spadkiem wydajności, a w niektórych przypadkach nawet z utratą pieniędzy.

Zastanówmy się, co oznacza niezawodność w centrum danych, które często stanowi motor napędzający całą firmę. Kilka minut przestoju może spowodować spadki produktywności, utratę danych, a nawet przychodów, czy wreszcie złamanie regulacji prawnych albo umów gwarantujących określone poziomy usług (SLA). Przestoje mogą również wpływać niekorzystnie na relacje z klientami oraz wizerunek firmy i markę. Nie trzeba nawet wspominać, że biorąc pod uwagę postęp w obszarze chmury, wirtualizacji i ekosystemów internetu rzeczy, świadome podejście do niezawodności nabrało krytycznego znaczenia.

Niezawodność jest dziś najważniejszym czynnikiem napędzającym biznes - zarówno największe przedsiębiorstwa, jak i małe oraz średnie firmy. W każdym przypadku przestoje mogą być kosztowne. Firma analityczna ITIC (Information Technology Intelligence Consulting) opublikowała niedawno raport poświęcony niezawodności sprzętu serwerowego (Global Server Hardware Reliability Report*). Wynika z niego, że 98% organizacji przyjmuje, iż jedna godzina przestoju kosztuje ponad 100 tys. USD; 81% respondentów wskazało, że 60 minut przestoju kosztuje ich firmę ponad 300 tys. USD, a rekordowa jedna trzecia lub 33% przedsiębiorstw zgłasza, że jedna godzina przestoju kosztuje ich firmy od 1 mln USD do nawet ponad 5 mln USD. To poważny i kosztowny problem.

Dział Lenovo Data Center Group ciężko pracował, by dostarczać produkty, które nie tylko zapewniają maksymalny czas działania bez przestojów, lecz także nie stają się ostatecznie dodatkowym kosztem. Najnowszy raport ITIC, oparty na ankiecie, w której wzięła udział kadra dyrektorska i menedżerowie IT z ponad 750 przedsiębiorstw różnej wielkości na całym świecie, pokazuje, że serwery Lenovo mogą poszczycić się najmniejsza ilością nieplanowanych przestojów wśród wszystkich głównych producentów serwerów x86. Ponadto 99% respondentów oceniło serwis i wsparcie oraz jakość produktu jako doskonałe. Są na to twarde dowody - dane!

Wiemy również, że łatwość prowadzenia biznesu ma kluczowe znaczenie w kontekście doświadczenia klienta oraz zaspokojenia jego oczekiwań. Dotyczy to zarówno naszego codziennego, jak i profesjonalnego życia. Doskonale wiemy, że nasi klienci muszą zapewnić dostępność i niezawodność dla swoich klientów - staramy się robić dokładnie to samo. W tym roku Lenovo utrzymało również pozycję #1 w zakresie zadowolenia klientów w ósmym z kolei badaniu TBR (Technology Business Research) **, od stycznia 2015 r. Firma zajmowała również pierwszą pozycję w 24 z 30 badań w okresie od drugiego półrocza 2009 r. Badanie obejmuje przeprowadzaną dwa razy do roku ankietę wśród 300 decydentów IT odpowiedzialnych za zakup serwerów x86. Raport stwierdza, że Lenovo uzyskało najwyższy poziom lojalności wobec marki w wyniku spełnienia oczekiwań klientów pod względem niezawodności, wydajności i efektywności.

Te dwa niezależne i obiektywne raporty branżowe pokazują, co klienci mogą osiągnąć w centrum danych dzięki Lenovo - przekroczyć oczekiwania dotyczące produktów, sprzedaży, usług i niezawodności. Przy współpracy z partnerem wspierającym centrum danych zaufanie jest kluczowe. Wierzymy, że nasza czołowa pozycja w zakresie zadowolenia i niezawodności serwerów x86 to dwie najważniejsze cechy, które wyróżniają Lenovo na tle konkurencji.

Więcej informacji na temat sposobu, w jaki Lenovo może zwiększyć wartość płynącą z centrum danych, można znaleźć na stronie lenovo.com lub kontaktując się z lokalnym przedstawicielem handlowym albo partnerem biznesowym firmy Lenovo.

* Raport ITIC (Information Technology Intelligence Consulting) 2017 – 2018 Global Server Hardware, Server OS Reliability

** Raport TBR (Technology Business Research) – Lenovo nie ma konkurencji w zakresie zadowolenia klientów serwerowych x86

Rod Lappin pełni funkcję starszego wiceprezesa i odpowiada za globalną sprzedaż oraz marketing w dziale Lenovo Data Center Group.

Zapisz się na bezpłatny newsletter. Dowiesz się o webinarach, nowych case study oraz white paperach.