Łatwiejszy serwis w Optimusie

Optimus uruchomił serwis gwarancyjny w systemie "door to door". Firma będzie odbierać sprzęt i dostarczać go po naprawie bezpośrednio do klientów.

Chcemy stale podnosić jakość usług. Dzięki serwisowi "door to door" gwarantujemy naszym klientom maksymalne uproszczenie procesów związanych z obsługą gwarancji – mówi Sławomir Mleczko, dyrektor serwisu w Optimusie.

Nowosądecka spółką zdecydowała się na współpracę z firmą kurierską Spedpol. Z usług "door to door" będą mogli podczas trwania gwarancji korzystać korporacyjni i indywidualni użytkownicy komputerów firmy, także sprzętu marki BlueLine oferowanego w sieciach handlowych.

Zobacz również:

  • Biały Dom obejmie sankcjami kolejną chińską firmę produkującą chipy
  • Nowe drukarki MFP Sharp - tanie i wydajne drukowanie dla MŚP
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200