Łatwiej do Stolicy

Messenger Service Stolica SA uruchomiła nowoczesne call center. Firma kurierska wkrótce wdroży system specjalnych kodów PIN, dzięki którym będą rozpoznawane zgłoszenia najważniejszych klientów firmy.

Rozwiązanie wdrożone przez ComputerLand, oparte na technologii firmy Avaya, umożliwia jednoczesne obsłużenie 120 rozmów. Stolica planuje poszerzenie funkcjonalności zastosowanej platformy IVR (Interactive Voice Response) o system kodów PIN. Główni klienci nie będą musieli czekać na przyjęcie zgłoszenia. Po wprowadzeniu odpowiedniego kodu PIN na klawiaturze telefonu system potraktuje ich priorytetowo. W przyszłości klienci będą mogli także automatycznie sprawdzić stan przesyłki, podając na klawiaturze numer listu przewozowego. Oba rozwiązania Stolica zamierza wprowadzić wraz z wdrożeniem systemu CRM w II kwartale 2003 r. Projekt będzie prowadzić ComputerLand.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200