LG zmienia identyfikację wizualną - zaprezentowano nowe logo

LG dołącza do brandów, które zdecydowały się na aktualizację swojej identyfikacji wizualnej. Zgodnie z aktualnymi trendami uproszono logo i zrezygnowano z kształtów 3D.

LG - jeden z największych gigantów technologicznych z Korei Południowej zdecydował się na aktualizację identyfikacji wizualnej. Firma zaprezentowała właśnie nowe, odświeżone logo.

Siedziba LG z poprzednim logo na dachu
Źródło: lg.com

Siedziba LG z poprzednim logo na dachu

Źródło: lg.com

Najnowszy logotyp otrzymał własną nazwę - LG Active Red. Producent nie zdecydował się na radykalne zmiany. W dalszym ciągu wykorzystywany jest motyw półokręgu, w który wkomponowane zostały litery L oraz G, a całość ma przypominać ludzką twarz. Nowe logo otrzymało za to jaśniejszy odcień czerwieni zamiast wcześniejszego odcieniu wpadającego w kolor fioletowy.

Odświeżone logo LG

Odświeżone logo LG

Poprzednie logo LG

Poprzednie logo LG

Producent nie zdecydował się na zmianę rozpoznawalnego na całym świecie sloganu reklamowego - Life's Good. Przekazano jednak, że będzie on teraz częściej wykorzystywany w materiałach marketingowych, aby jeszcze bardziej kojarzył się z marką.

Z oficjalnej informacji prasowej wynika, że zmiany mają na celu nadanie marce nowego - dynamicznego i młodzieńczego wydźwięku.

Silna, spójna strategia marki pozwala nam lepiej komunikować naszą propozycję wartości i unikalną tożsamość, która harmonijnie łączy innowacyjność i ciepło. Wdrażając nową strategię marki, LG chce stać się marką ikoniczną, która będzie współbrzmieć z konsumentami ponad pokoleniami i lokalizacjami. - przekazał William Cho - Dyrektor Generalny LG Electronics.

LG zdecydowało się wykorzystać swoje logo, które przypomina twarz człowieka do stworzenia animacji .GIF, które będą obecne w materiałach online oraz prezentacjach multimedialnych.

Firma liczy, że wyżej wymienione zmiany wraz ze zmodyfikowanym modelem komunikacji pozwolą skupić się na sprzedaży do większej grupy konsumentów z wielu różnych krajów, a także dotrzeć do pokolenia Gen Z.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200