Kryzys i media

57% Polaków uważa, że media rozbudzają obawy społeczeństwa związane z kryzysem - wynika z badania On Board PR i PBS DGA.

Ponad połowa dorosłych Polaków jest zdania, że sposób informowania przez media o światowym kryzysie wpływa na pogorszenie nastrojów. Uważa tak 71% ankietowanych z wykształceniem wyższym.

30% ankietowanych uważa, że media przekazują obiektywne informacje, nie umniejszają, ani nie powiększają rozmiarów kryzysu gospodarczego. Taką opinię częściej wyrażały osoby mieszkające na wsi (35%), rolnicy (39%) oraz osoby bezrobotne.

Zobacz również:

  • OVHcloud obniża prognozę wzrostu sprzedaży, powołując się na globalne warunki ekonomiczne
  • Zarządzanie informacją – nowe kierunki

Zdaniem 7% ankietowanych przekaz medialny na temat kryzysu uspokaja publiczność.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200